Leons Mamma!

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Emma - 4 november 2009 22:33

Japp.

Förut idag kom det små, små snöflingor som trillade ner från himlen..

Det var ganska få flingor men ack så fint!

Nu på kvällen har det kommit ännu mer och det har lagt sig också.

Det är så mysigt att sitta inomhus och titta på hur flingorna seglar ner, men ack så kallt det är utomhus!


Min dag har varit helt underbar.

Har fått städat en hel del.

Myst massor med min goa älsklingspojke!

Och så har jag pysslat lite också.


Nu ikväll gjorde jag en beställning på en massa roligt pyssel och det ska bli skoj att få hem det!

Hittade en sida på nätet som är mycket billigare än Panduro och med riktigt fina saker!


Lite måste man ju köpa på sig... Hobbyrummet ska ju så småning om fyllas! :)


Inte många dagar kvar tills syrran kommer nu.

Ska bli riktigt skoj att träffa henne igen (är ju inte så ofta det blir).

Vi pratade i telefon en stund innan och bestämde vad vi ska hitta på..

Ska bli skitskoj!


Nu ska jag värma sängen lite och vakna upp till en ny, härlig dag imorgon.


Och då ska jag faktiskt ta mig i kragen och blogga då med :D


Hoppas ni har det bra trots kylan!!!

Ovido - Quiz & Flashcards