Leons Mamma!

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Emma - 1 november 2009 18:41

Ja, nu är det november.

Tänk vad fort tiden går!

Nu är det jultider vi väntar på och sedan kommer det nya året.

Och därefter fyller Liten 1 år.

Det går alldeles för fort.


Denna helgen har varit ganska lugn.

I går åkte vi en långtur till Halmstad och köpte vinterdäck.

Tråkig kostnad men definitivt nödvändigt!

Jag körde minsann hela vägen dit själv :)


Efter det åkte vi hem till R som ville bjuda oss på pizza.

För min del blev det dock kebabtallrik.

Vi stannade där en stund och sedan åkte vi hem lagom i tid för att nanna.


Idag har det inte hänt ett smack i princip...

Har slipat lite på sovrumsväggen som ska målas och sedan har jag bara tittat på TV typ.


Nu ikväll blir det mys framför TV:n till filmen "På smällen".

Om jag inte minns helt fel så är den ganska rolig.


Imorgon är det ny vecka och jag tror sotaren kommer.

Så jag vet inte om vi missar babysimmet igen.. :(

Får kolla upp det där närmre.


Hoppas ni haft en härlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards